Sunday, March 18, 2012

Suatu pagi dalam kelas Pendidikan Jasmani

Suatu pagi dalam kelas Pendidikan Jasmani

Prof Owl            : Anak2,apa cita2 kamu..<sambil angkat jari telunjuk>
King Simba II    : Beta nak jadi raja yang adil.
Harimau Jr         : Saya nak jadi doktor veterinar!
Sang Lembu      : Tumbuh tanduk nanti,kita nak tanduk Harimau Jr sebab selalu buli kita..
Anak ketam       : Saya nak try bina rumah atas darat la cikgu.
Berudu               : Kita nak fly oversea cikgu. Madagascar ke..
Gorilla               : .......
Son of Godzilla : Ummm..saya..saya nak jadi baik la cikgu<tersipu2 malu>
T-Rex                : AUMMM!!! Saya nak jadi vegeterian!

.....
tetiba,...

Kambing        : MMbeekk..haha!!
T-Rex             : Ko gelak?! <merenung tajam ke arah kambing>
Kambing        : <gulp!> saya nak jadi kambing yang gemuk ckgu. Nk berbakti kepada tuan.
Ular                : SSssaya nak jadi sssaintisssss..
Prof Owl        : ok kamu birdie,apa cita2 kamu? <sambil memandang ke arah Birdie yang merupakan                                     pelajarnya paling kecik>
Birdie            : Saya nak jihad fisabilillah cikgu..

Mind over matter!!!



No comments:

Gadgets By Spice Up Your Blog